Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www.zlatarne-holc.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot, Uradni list RS, št. 98/2004-UPB2, 126/2007, 86/2009, 78/2011), Zakon o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT, Uradni list RS, št. 96/2009-UPB2), Obligacijskim zakonikom (OZ, 97/2007-UPB1) in mednarodnimi kodeksi e-poslovanja.
Osebna izkaznica
Naziv: ZLATARNE HOLC, Ana Holc s.p.,
Naslov: Gosposka ulica 27, 2000 Maribor
E-pošta: info@zlatarne-holc.si
Telefon: 00386 2 251 51 23
Identifikacijska št. za DDV: SI70925321
Matična št.: 375728500
Banke in poslovni računi: Nova kreditna banka Maribor, TRR: SI56 0411 8011 3479 697
Dostopnost informacij
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vedno zagotovil naslednje informacije:
- Identiteto podjetja
- Kontaktne naslove (e-pošto)
- Bistvene značilnosti blaga
- Dobavljivost izdelkov
- Pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve
- Vse cene bodo jasno in nedvoumno določene, iz njih bo razvidno ali že vsebujejo davek, stroške dostave in storitve
- Časovno veljavnost ponudbe
- Rok v katerem je še možno odstopiti od pogodbe
- Pojasnjen postopek ob pritožbi
Cene izdelkov
Vse objavljene cene artiklov so navedene v denarni enoti evro (€) in vključujejo DDV. Pridržujemo si pravico do sprememb cen, če ni drugače navedeno (primer akcij in posebnih popustov). Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.
Cene veljajo samo za nakup preko spletne trgovine www.spletna-zlatarna.si. Izdelki so na voljo do odprodaje zalog. Cene veljajo v trenutku naročila kupca.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu potrjenega naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.
Zagotavljali bomo najbolj ažurne in točne podatke, a lahko se zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa mu ponudil rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo.
Personalizacija izdelka
V kolikor gre za poseg v artikel, prilagojen strankinih željah (graviranje, podaljševanje, manjšanje, večanje….) si pridržujemo pravico o spremembi načina plačila oziroma je potrebna akontacija.
Veljavnost akcijskih ponudb
Roki veljavnosti akcije bodo navedeni ob akcijski ponudbi.
Načini plačila in plačilni pogoji
Spletna trgovina www.zlatarne-holc.si omogoča naslednje načine plačila:
* Plačilo po povzetju
Naročeno blago bo poslano z dostavno službo (Pošta Slovenije) in ob prejemu pošiljke na dom plačate odkupnino z gotovino (vrednost naročenih izdelkov + poštnina). V kolikor ste v času dostave na domu odsotni, prejmete obvestilo poštarja, s katerim prevzamete pošiljko na lokalni pošti.
* Plačilo po predračunu
Po oddanem naročilu boste prejeli predračun na vaš e-mail naslov. Predračun bo vseboval vse potrebne informacije, na podlagi katerih boste izvedli plačilo. Pošiljka vam bo dostavljena, ko plačilo vašega predračuna prispe na naš račun. Rok veljavnosti predračuna je 14 dni od prejema na vaš e-mail naslov. Ko pošiljka prispe na vaš naslov, jo prevzamete brez dodatnih doplačil.
Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški.
Dostava in stroški poštnine
Pošiljko boste prejeli v 1-14 delovnih dneh od datuma plačila oz. od naročila, v primeru plačila po povzetju. Ob sobotah, nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo. Dostavo blaga opravi za nas dostavno podjetje (Pošta Slovenije). Stroški poštnine (pakiranje, dostava) znašajo 4,50 EUR.
Ob naročilu nad 100,00 EUR je poštnina brezplačna. Pri plačilu z gotovino ob prevzemu (plačilo po povzetju) se prištejejo še dodatni stroški, in sicer provizija Pošte Slovenije, ki znaša 0,98€ za pakete v vrednosti do 98 EUR, pri paketih z vrednostjo od 98 EUR do 501 EUR je strošek provizije 1 % vrednosti paketa, nad vrednostjo paketa 501 EUR pa znaša provizija Pošte Slovenije 5,01 EUR.
Za višino provizije pri plačilu po predračunu, se pozanimajte pri banki ali pošti, preko katere izvajate plačilo.
Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga
Za odpoved naročila veljajo določila splošnih pogojev in veljavna zakonska določila o vračilu blaga. Za vračilo blaga se uporabljajo določila 43. č člena Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot), ki določa, da ima potrošnik pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe je neposreden strošek vračila blaga. Slednjega mora vrniti podjetju najkasneje v tridesetih dneh po sporočilu o odstopu. Vrnitev blaga v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Pravica do odstopa od pogodbe je pravica potrošnika, zaradi same narave pogodbe – pogodbe sklenjene na daljavo. Potrošnik pošlje svoje ugovore ali pripombe na elektronski naslov info@zlatarne-holc.si. Potrošnik ima pravico do vračila vseh plačil, in sicer plačane kupnine in poštnih storitev. Edini strošek, ki bremeni potrošnika je strošek vračila blaga. Ponudnik bo potrošniku vrnil celotno kupnino v najkrajšem možnem času, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema vrnjenega blaga.
Potrošnik mora blago vrniti nerabljeno, nepoškodovano in v nespremenjeni količini, kot ga je prejel, razen če je bilo blago uničeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Blago mora biti zapakirano v originalno embalažo. Priložena mora biti kopija računa. Potrošnik mora ustrezno izpolniti priložen obrazec – Vračilo blaga in ga priložiti pošiljki, ko blago vrača.
Kupec naročenega blaga ne more vrniti v naslednjih primerih:
blago pri katerem gre za individualno izdelavo (vsi poročni prstani in unikati),
blago pri katerem gre za izdelavo po meri (izdelki z gravuro po naročilu stranke),
ali izdelek narejen po navodilih potrošnika oz. prilagojen njegovim potrebam.
Stroške vračila krije pošiljatelj sam, razen če je vnaprej pisno dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. V primeru dostave na naše stroške bomo potrošniku obračunali stroške vračila po veljavnem ceniku Pošte Slovenije. Za nastale stroške zaradi ravnanja izven pogojev poslovanja ne odgovarjamo.
Potrošnik mora blago vrniti na naslov: Zlatarne Holc, Gosposka ulica 27, 2000 Maribor
Stvarna napaka
Pravice iz naslova stvarne napake v skladu z 37. – 37.č členom Zakona o varstvu potrošnikov lahko kupec uveljavlja samo pri ponudniku. Priložiti mora kopijo računa, ter pisno obvestiti o napaki in jo natančno opisati. Kupec mora ponudniku omogočiti, da stvar pregleda.
Postopek nakupa
1. Oddaja naročila in poprava napak pred oddajo naročila
Kupec v spletni trgovini doda izdelek v košarico. Pri pregledu izdelkov v košarici lahko le-te odstrani s klikom na »Odstrani« ali spremeni njihovo količino. V naslednjem koraku kupec doda naslov za račun in naslov za dostavo. V zadnjem koraku pred dokončno oddajo naročila kupec pregleda vnesene podatke in jih lahko s klikom na gumb »Spremeni« popravi. Ko je kupec pravilno vnesel vse podatke, dokončno odda naročilo.
2. Naročilo sprejeto
Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Na tem koraku ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo.
3. Naročilo potrjeno
Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanje točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
4. Blago odpremljeno
Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.
Garancija
Garancija na izdelek je 12 mesecev in je veljavna, če izdelek ni bil izpostavljen večjim fizičnim ali kemičnim obremenitvam in ob predložitvi računa.
Zakaj izdelki iz srebra potemnijo?
Za srebro je značilno, da oksidira, zato potemni. Določeni srebrni nakit je rodiniran. Nanos rodija je za zaščito pred vplivi kože in zraka izredno pomemben. Vendar se nanos rodija obrabi v stiku z drugimi predmeti, srebro je tako izpostavljeno vplivom iz okolja in oksidira, potemni.
Kupoprodajna pogodba
Uporabniku, ki kupi izdelek iz spletne trgovine, izdamo račun v pisni obliki. Kupoprodajna pogodba v obliki nakupnega naročila je v elektronski obliki shranjena na našem strežniku in je uporabniku (kupcu) dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu. Kupoprodajna pogodba je sklenjena izključno v slovenskem jeziku.
Kupoprodajna pogodba med nami in uporabnikom (kupcem) je sklenjena v trenutku, ko mi potrdimo naročilo.
Odgovornost za vsebine
Ponudnik se bo trudil zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovi spletni strani. Kljub temu pa se lahko lastnost artikla, rok dobave ali cena spremeni tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti vseh podatkov na spletni strani, zato bo kupec v takem primeru obveščen o spremembah in ponudnik mu bo omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega blaga.
Ponudnik ne odgovarja za vsebino fotografij izdelkov in promocijskih fotografij, le te mora kupec jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti blaga.
Ponudnik lahko odstopi od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka v skladu z 46. členom Obligacijskega zakonika. Kot očitna napaka se opredelijo bistvene lastnosti izdelka in vse zmote, ki se po običajih v prometu ali po namenu strank štejejo za odločilne, ter jih ponudnik v primeru vednosti, pogodbe s tako vsebino ne bi sklenil. To vključuje tudi očitne napake v ceni.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@zlatarne-holc.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik in kupec se zavezujeta, da bosta storila vse kar je v njuni moči, da morebitne spore rešita sporazumno.
Ponudnik si pridružuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.
Politika zasebnosti
Spletna trgovina www.zlatarne-holc.si se zavezuje, da bo varovala zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletne trgovine, v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov ( Ur. list št. 86/2004). Zbrane osebne podatke bomo uporabljali izključno za opravljanje storitev, ki jih ponujamo, informativnega gradiva, ponudb, računov in druge potrebne komunikacije. Spoštujemo zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletne trgovine, zato bomo storil vse potrebno, da jih zaščitimo pred kakršnimikoli kršitvami in zlorabami. Osebni podatki uporabnikov so eno izmed področij, kateremu posvečamo izredno skrb in pozornost, saj se zavedamo občutljive narave tega področja.
Za potrebe opravljanja storitev, ki jih ponujamo, zbiramo, vodimo, obdelujemo in shranjujemo naslednje uporabnikove podatke:
ime in priimek;
naslove za dostavo;
podjetje oz. naziv pravne osebe (če je uporabnik pravna oseba);
davčno številko pravne osebe (če je uporabnik pravna oseba);
naslov elektronske pošte (uporabniško ime);
geslo v šifrirani obliki;
kontaktno telefonsko številko;
državo bivanja;
druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno vnese v obrazce v spletni trgovini;
druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno doda naknadno v svojem profilu.
Za pravilnost, popolnost in ažurnost podatkov, ki jih vnesejo uporabniki, ne odgovarjamo.
Piškotki in IP naslovi
Vsakemu uporabniku ob začetku vsakokratne uporabe spletne trgovine dodelimo piškotek za identifikacijo, spremljanje nakupovalne košarice in zagotavljanje sledljivosti (t.i. “cookie”), ki se v pomnilniku strežnika shranjuje le za čas trajanja obiska spletne trgovine in se izbriše po eni uri neaktivnosti. Na osebni računalnik uporabnika lahko shranimo tudi nekatere trajne piškotke, kot npr. identifikacijska številka uporabnika v šifrirani obliki za prepoznavanje ob naslednjem obisku spletne trgovine ali ocene artiklov, s pomočjo katerega uporabnik ve, katere artikle je že ocenil, posredno pa tudi piškotke zunanje storitve Google Analytics, ki služijo analizi obiskov spletnega mesta. Te podatke lahko v anonimizirani sumarni obliki uporabljamo za namene statističnih analiz. Za potrebe zagotavljanja spletne varnosti zbiramo tudi IP naslove, iz katerih uporabniki dostopajo do spletne trgovine.
Izjava o varovanju zaupnosti osebnih podatkov in zasebnosti uporabnikov
V skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov, smo zavezani k varovanju osebnih podatkov uporabnikov naše spletne trgovine. Pod nobenim pogojem ne bomo brez izrecnega dovoljenja uporabnika posredovali osebnih oz. drugih podatkov uporabnika tretji osebi oz. ne bomo omogočili tretji osebi, da vpogleda v osebne oz. druge podatke uporabnika, razen če bi to od njega zahtevale državne oblasti, če je taka obveznost določena v zakonu, ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi ter za zaščito in uresničevanje naših zakonitih interesov.
Vsi osebni in drugi podatki, ki jih bo uporabnik posredoval ob prijavi v spletno trgovino, kot tudi ob naročilu nakupa izdelkov, vključno z vsebino naročil, bodo varovani v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov. Teh podatkov ne bomo uporabili v namen, ki bi kakorkoli škodoval uporabniku ali drugi vpleteni osebi. Podatkov uporabnikov ne bomo uporabil za pošiljanje promocijske e-pošte ali drugega nezaželenega promocijskega materiala, razen za pošiljanje tistih promocijskih obvestil, na katere se bo uporabnik naročil oz. s katerimi bo soglašal. Podatke lahko v anonimizirani sumarni obliki uporabimo za namene statističnih analiz. Zaupnost osebnih in drugih podatkov uporabnikov ne bo kršena v nobeni obliki.
Dostavni službi (npr. Pošta Slovenije, DHL, UPS, GLS ipd.) bomo zaupali le potrebne podatke za dostavo v spletni trgovini kupljenih izdelkov (podatki o prejemniku in naslov za dostavo). Prek elektronske pošte ali kontaktne telefonske številke bomo stopili v stik z uporabnikom, če bo to potrebno za izvedbo nakupa v spletni trgovini.
Komunikacija
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacije na daljavo če, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.
Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje vsebine:
jasno bodo označena kot oglasna sporočila,
pošiljatelj bo jasno razviden,
akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo pripisani pogoji udeležbe v njih,
jasno bo obrazložen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.
Izvajanje politike zasebnosti
Vse osebe pri nas, ki imajo dostop do osebnih in drugih podatkov uporabnikov, so seznanjene z dolžnostjo varovanja osebnih in drugih podatkov in so dolžne upoštevati ta določila o varovanju zaupnosti osebnih podatkov in zasebnosti uporabnikov spletne trgovine. Dolžnost varovanja osebnih in drugih podatkov velja časovno neomejeno, tudi po prenehanju razmerja z nami.